vineri, 30 iulie 2010

Primul barbat

Iata ca mi-a scris in sfarsit si un barbat...


Salut. Am o fantezie care unora s-ar putea sa ii para ciudata. Mi-ar placea ca eu si cu prietena mea sa facem sex in 3, noi 2 si inca un tip. Nu sunt homosexual sau bisexual, nu vreau ca ala sa imi faca mie nimic, doar ei. Sunt mai multe chestii care mi-ar placea sa le facem, de la sex in 3 pana la sex in 2 si eu sa ma uit sau sa fac poze. In fantezia asta a mea mi-ar placea sa vad cum prietena mea ii face tipului sex oral sau cum se comporta atunci cand o atinge altcineva decat mine. As face orice pentru ca ea sa fie fericita sexual si cred ca o femeie poate fi cea mai fericita atunci cand face in acelasi timp sex oral si normal.

3 comentarii:

  1. vrei sa-ti las numarul meu de telefon?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea acestui site este de a ne impartasi fanteziile si visele erotice. Nu este un site de intermedieri, de niciun fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu, comentariul meu a fost un fel de glumita

    RăspundețiȘtergere