duminică, 2 ianuarie 2011

Din greseala

Odata am umblat pe strada fara chiloti pe mine si purtam o fusta destul de scurta. A fost o situatie de urgenta si a trebuit sa ies din casa fara a-mi mai pune si chiloteii. In autobuz si in tramvai am surprins ocheadele unor tipi care cercetau poala mea si m-am simtit destul de excitata la ideea ca ar putea vedea ceva, de aceea nu am facut nici eu mari eforturi in a-mi apara sexul de privirile lor. Mi-am spus ca daca se vede ceva asa cum stau - bine, daca nu se vede bine - asta e, ghinionul lor. Am afisat o fatza impasibila, de ca si cum nu ii vazusem, dar cu coada ochiului ii cercetam sa vad daca se uita sau nu sub fusta mea. Vazand ca este o senzatie faina, am mai repetat experienta, purtand diferite lungimi de fuste sau rochii, gasind tot felul de motive sa le indepartez atat cat sa starneasca interesul. Prima data cred ca m-am cam inrosit, acum nu mai sunt asa sigura ca ma si inrosesc. Din cand in cand, vara, mai incerc aceasta senzatie, prin care ma asez dinadins in anumite pozitii care imi pot dezveli partile erotice, sani, sex, etc si ii urmaresc cum se emotioneaza si cum rosesc pe cei care au bafta sa treaca prin zona sau sa fie in acelasi loc cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu