sâmbătă, 3 decembrie 2011

4

Îmi doresc să am alături de soția mea o relație în 4, eu cu ea și încă un cuplu soț și soție, în care să ne îndeplinim toate fanteziile și în care să nu existe niciun fel de bariere, în care orice să fie posibil atâta timp cât toți ne dorim același lucru. Ar fi ceva interesant să încercăm și relațiile bisexuale, nu știu dacă o să îmi placă dar știu sigur că vreau să încerc. Mi-ar plăcea ca această relație să fie una de lungă durată, sudată, în care să existe iubire între noi toți. 

3 comentarii:

  1. E normal a avem fantezii. Reflecta ca nu suntem resemnati. Merita sa le si indeplinim cu sau fara voia partenerului .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as spune ca ideal este sa ni le indeplinim alaturi de partenerul de viata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere