sâmbătă, 29 iunie 2013

O plaja parasita...

Cumva, nu stiu cum, am ajuns aici.. Ce este aici?! Nici eu nu stiu exact. E o plaja, probabil o insula mica, nelocuita chiar. Nu imi amintesc cum am ajuns sa stau intinsa pe nisipul umed, goala pusca. Se aude un fosnet puternic din tufisuri. Panica pune stapanire pe mine. Cine mai e aici? Ma uit in directia din care se aude sunetul si sper sa nu fie ceva/cineva periculos. Nu ma pot misca, parca sunt paralizata. Ce usurare...! E doar EL! Ceva intrebari imi vin in minte:"cum am ajuns aici?","de ce sunt goala?" ... Pana sa apuc sa intreb ceva, iubitul meu ajunge langa mine,se apleaca peste mine si incepe sa imi muste usor buzele. Le desparte usor cu limba si exploreaza inauntrul gurii mele, impletindu-si limba cu a mea, trimitandu-mi in tot corpul fiori ce imi fac pielea de gaina. Isi aseaza o mana pe unul din sanii mei si il mangaie ... Continua sa ma sarute si ma alinta cu mana stanga. Imi tachineaza sfarcurile cu degetul mare pana cand se intaresc si urmeaza cu limba drumul mainii. Ma zgarie cu barba nerasa de cateva zile, dar ma excita mai tare. Imi alinta sanii cu buzele umede si ma face sa scot gemete de placere. Parca e prima data cand se intampla intre noi. Incearca sa imi descopere fiecare centimetru din corp, cu toate ca a facut asta de nenumarate ori. Coboara mana si imi desface buzele de jos si patrunde cu degetele cat mai adanc. Le misca inauntrul meu si, ca de fiecare data, ma face sa tip. Sunt uda rau... Scoate degetele si coboara cu gura. Ce am facut sa merit aceasta tortura dulce? Ma suge, ma linge, ma penetreaza cu limba! Wow ... Il vreau inauntru, cat mai adanc, cat se poate de tare. Gata cu fata docila care sta sa fie tachinata! Ma ridic brusc si il intorc pe spate. Il musc de ureche usurel si cobor si il sarut pe gat, pe piept, abdomen si ajung sa ii cuprind sexul cu buzele si sa il ling usooor. Pun o mana care sa ma ajute putin. Il simt cum se intareste .. Nu mai am rabdare! Ma asez peste el si il cuprind inauntrul meu! Ahh! Cat de bine este! Ma misc incet, apoi din ce in ce mai repede pana cand ajung sa ma misc pe placul amandurora: R.A.T. (Repede.Adanc.Tare.) . Scoatem sunete de placere si simt cum usor, usor, ajungem pe culmile extazului. Ii simt mainile pe spatele meu. Ma aplec si il sarut, fara sa ma opresc din miscare. Inca putin, inca putin! Ohh!! Aia este! Amandoi in acelasi timp. Sfarsita, ma las sa cad peste el.. Ma gandesc cat de fericita sunt ca l-am gasit .. Cat de greu e sa ai un partener care sa termine in acelasi timp cu tine. Am uitat unde sunt, defapt.. Nici nu ma mai intereseaza! Inchid ochii. Simt cum sunt data la o parte, apoi luata in brate, carata spre o cabanuta si asezata pe un pat. Se aseaza langa mine si ma ia in brate.. Nu mai sunt constienta decat de corpul lui gol lipit de al meu ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu