vineri, 18 iunie 2010

Fete

Am un prieten cu care am o relatie de 8 ani si sunt fericita alaturi de el. In viata noastra de cuplu a cam intervenit monotonia, dar dupa atata timp cred ca este natural, tot secretul consta in aceea ca e musai sa gasim resursele sa ne piperam nitel viata erotica. Ma gandeam sa incerc sa vorbesc cu el si sa imi impartasesc o fantezie, sa ii spun ca mi-ar placea sa o facem in trei, sa mai aduca o fata. Ma incanta formele femeiesti si am urmarit cu acelasi interes deopotriva fete cat si baieti atunci cand mergeam la strand. De cateva ori m-am si sarutat cu fete, cand am baut mai multe pahare si am devenit mai dezinhibate. A fost o senzatie super faina, mi-a placut si o sa incerc si cand o sa fiu ceva mai treaza. Cred ca ar fi o incantare si pentru mine si pentru iubitul meu. Ce ziceti, sa ii propun sau ma va considera o curva?

4 comentarii:

  1. Eu zic sa incerci. De fel noi baietii suntem foarte incantati de astfel de propuneri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, incearca! poate ramai chiar cu fata intr-un final :D Un film interesant pe aceasta tema e "Sex monster". Recomand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietenul este în relaţie de 8 ani sau are doar 8 ani? Întreb şi eu

    RăspundețiȘtergere